ROMANIA
JUDEŢUL MUREŞ
COMUNA ACĂŢARI
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E A NR.79
din 22 decembrie 2022
privind aprobarea Strategiei Integrată de Dezvoltare Urbană (SIDU) al Municipiului Târgu Mureș – Orizont 2030
Consiliul local al comunei Acățari,
Văzând referatul de aprobare a Primarului comunei Acățari nr.8174/2022 , și raportul compartimentului de resort nr. 8185/2022
În conformitate cu prevederile :
· Art. 28 și 29 din Regulamentul UE nr. 1060/2021 și art. 11 din Regulamentul UE nr. 1058/2021 privind Fondul European de Dezvoltare Regională și Fondul de Coeziune;
· Art. 6 din OUG nr. 156/2020 privind unele măsuri pentru susținerea dezvoltării teritoriale a localităților urbane șu rurale din România cu finanțare din fonduri externe nerambursabile, modificată prin OUG nr. 174/2020;
· Art. 7 din Legea Nr. 52/2003, republicată, privind transparenţa decizională în administraţia publică;
În temeiul art.129 alin. (1), alin. (2) lit. „b”, alin. (4) lit. „e”, , art. 139 alin. (1), art. 196 alin. (1) lit. a) și art. 197 din OUG nr. 57/05.07.2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare
H o t ă r â ș t e:
ART 1. Se aprobă Strategia Integrată de Dezvoltare Urbană (SIDU) a Municipiului Târgu Mureș în context metropolitan – Orizont 2030, conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
ART. 2. Cu aducere spre îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Primarul comunei Acățari prin aparatul executiv.
ART. 3. În conformitate cu prevederile art. 252, alin. 1, lit. c și ale art. 255 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ precum și ale art. 3, alin. 1 din Legea nr. 554/2004, privind contenciosul administrativ, prezenta Hotărâre se înaintează Prefectului Judeţului Mureş pentru exercitarea controlului de legalitate.
ART.4. Prezenta hotărâre se aduce la cunoștință publică și se comunică cu :
- Primarului comunei
- Biroul financiar contabil și resurse umane
- Serviciul de Asistență Socială
Președinte de ședință,
Nagy Dalma-Imola Contrasemnează,
Secretar general,
Jozsa Ferenc